Miesto práce: Banská Bystrica
Termín nástupu: september / október 2021 alebo podľa dohody
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac (úvodná min. mzda prvý polrok).
Osobný príplatok v závislosti od praxe a ďalších relevantných zručností nad rámec požadovaného
Informácie o pracovnom mieste
Spoločnosť priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar je najstaršou a najväčšou mimovládnou organizáciou pôsobiacou v oblasti náhradnej starostlivosti a pomoci ohrozeným rodinám na Slovensku.
Podporuje deti a mladých v centrách pre deti a rodiny (CDR – bývalé detské domovy), pomáha mladým po odchode z CDR. Pomáha rodinám v ťažkých životných situáciách, aby rodina ostala spolu. Buduje centrá na pomoc rodinám v núdzi a dostupné sociálne nájomné bývanie. Vzdeláva záujemcov o náhradné rodičovstvo a sprevádza náhradné rodiny. Sieťuje a vzdeláva odborníkov, profesionálov i dobrovoľníkov.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• riadenie a rozvoj regionálnej pobočky Úsmevu ako dar v Banskej Bystrici: koordinácia činnosti pobočky a jej zamestnancov; nábor a výber nových zamestnancov; implementácia projektov
• plnenie odborných, organizačných a administratívnych úloh spojených s riadením regionálnej pobočky
• zodpovednosť za efektívne a hospodárne fungovanie regionálnej pobočky, manažér pobočky za svoju činnosť zodpovedá výkonnému riaditeľovi a predsedníctvu organizácie
• plánovanie a vyhodnocovanie činnosti pobočky: strategické plánovanie smerovania pobočky, ktoré vychádza z celoslovenskej koncepcie schvaľovanej nadriadenými orgánmi SPDDD Úsmev ako dar
• koordinácia činnosti pobočky voči centrále SPDDD Úsmev ako dar: reportovanie; prezentácia plánov a výsledkov činnosti
• zodpovednosť za výkon a odbornosť výstupov pracovníkov regionálnej pobočky
• reprezentácia pobočky smerom k verejnosti, úradom a partnerom organizácie
• zodpovednosť za financovanie a finančné toky: ekonomické riadenie a rozpočtovanie činnosti pobočky; zabezpečenie finančných zdrojov z grantov a dotácií; nastavenie financovania projektov; zodpovednosť za čerpanie projektových zdrojov
• tvorba návrhu rozpočtu a plánu aktivít na ďalší rok, kontrolovanie čerpania rozpočtu a vykonávanie jeho úprav počas rozpočtového obdobia, zodpovednosť za spracovanie a predloženie ročnej správy o činnosti pobočky a záverečných správ k jednotlivým projektom
• hmotná zodpovednosť: za prenajaté priestory regionálnej pobočky; materiálno-technické vybavenie a zverené hodnoty vrátane finančnej hotovosti; za zabezpečenie ochrany osobných údajov spolupracovníkov, dobrovoľníkov a klientov.
Informácie o výberovom konaní:
Svoj životopis, motivačný list a súhlas so spracovaním osobných údajov zašlite do 25.8.2021 na
Uchádzači, ktorí budú spĺňať kritériá, budú pozvaní na výberový pohovor.
Ďalšie informácie:
Úspešný uchádzač musí spĺňať podmienku bezúhonnosti a spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 31.8.2021
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (B1), ďalšie jazyky sú výhodou
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2 roky skúseností s riadením ľudí
Osobnostné predpoklady a zručnosti
preukázateľná prax v riadiacej funkcii
schopnosť implementovať rozsiahlejšie projekty a procesné zmeny
flexibilita, manažérske predpoklady
znalosť projektového riadenia výhodou
samostatnosť a precíznosť
vodičský preukaz sk. B
MS Office (Word, Excel, PPT)
Kontaktná osoba: Štefan Adamjak, výkonný riaditeľ, 0903 781 786